Isnin, 8 Februari 2010

Testimoni Transfer Factor

TF Hebat!! Pesakit wanita yang menghidap “mild cerebral palsy” mengadu batuk dan selsema lebih dari 3 bulan, tidak berhasil dengan berbagai ubatan, tetapi sembuh dalam masa 2 hari dengan hanya 2 biji TF dua kali sehari. - Doktor Sani, Klinik Adham, Kota Tinggi – 019-721-2881.


Ibu saya mengalami kencing manis selama 15 tahun, dan berada dalam eadaan yang teruk. Jari-jari tangannya hampir reput dan menanah. Setelah mengambil TF selama 5 hari, keadaannya telah pulih dengan begitu ketara, dan kadar gula kembali normal. Dalam 2 minggu, infeksi dan penanahan menjadi kering. Terima kasih En Akram dan En Zul dari Winners4Life kerana mengenalkan produk ini kepada saya. Daripada Ahmad Rodzi, Alor Star, 019-592-0081
 
Saya amat terkejut dan bersyukur kerana masaalah penyakit “degupan jantung” saya kembali normal walau baru saja mengambil 4 biji TF Advanced selama 2 hari. Terima kasih Winners4Life! – Wan Fuziah, JB 01-791-2241.


Saya sedang mengandung & selalu merasa tidak sihat & mabuk. Saya juga sudah keguguran sebanyak 5 kali sebelum ini. Sejak memakan TF, saya rasa sihat, merasakan tenaga seperti sediakala & tidak mengalami mabuk lagi. Saya kini telah melahirkan dengan selamat. Terima kasih kepada TF & Winners4Life! Pn Hani, Tampines, Singapore - 02-9456-7871


Saya mengalami stroke (angin ahmar) sejak satu setengah tahun lalu. Sebelah kaki & tangan saya tidak dapat berfungsi & lidah juga menjadi kelu. Setelah mengambil TF dari Winners4Life selama sebulan setengah, sebanyak 4 botol, kini saya sudah boleh berjalan & saya juga dapat bercakap dengan lancar. Alhamdulillah. Terima kasih pada Anna & Winners4Life kerana menganjurkan penawar hebat ini! Daripada Che Gayah, Kulai, Johor.



Saya menderita sakit lutut yang sangat berat. Saya tidak dapat duduk bersila lebih dari 1 tahun & tidak boleh menaiki tangga & juga terpaksa bersolat duduk. Lutut saya keras dan tidak dapat berbengkok menyebabkan saya terpaksa merangkak apabila bangun dari duduk berlunjur dilantai. Selepas 2 bulan memakan TF sebanyak 6 biji sehari, saya kini boleh duduk bersila, menaiki tangga & solat berdiri. Alhamdulillah! Terima kasih Winners4Life. Daripada Pn Rugayah, Kulai, Johor.


Ini ialah antara bukti testimoni produk TF. Saya juga ingin berkongsi keberkesanan TF - anak saya baby nisa sejak lahir selsema dan kahak hingga doktor bimbang akan menjadi asma. Tetapi setelah saya memberi baby saya TF tidak lagi diserang selsema. Saya beri TF advance (kapsul) dengan mengemam sahaja dimulut.

Anak sulong saya pernah demam, saya beri TF 2 biji pagi, 2 biji tghahari dan 2 biji petang. Esok hari dia mengadu pada saya ayah abang dah sihat. Itu juga bukti keberkesanan TF.

Manakala isteri saya jika datang haid sentiasa mengalami migrain teruk. Terpaksa menelan panadol 8 biji. Itu pun 3-4 hari baik. Tetapi sejak makan TF sehari dah sihat.

Begitu juga saya, sebelum ni, rasa sakit di tengkuk berdenyut-denyut, di kepala kiri berdenyut. Setelah 2 bulan makan TF rasa sakit hilang. Kami akan terus makan TF utk menjaga kesihatan kami sekeluarga,

Ayah dan emak menghidap kencing manis..setelah dua bulan makan TF, Gluocoh dan VM. Kadar gula dalam darah telah turun dari 16 menjadi 10...badan lebih bertenaga dan sihat.

Pak Ngah Hamsan suka minum teh 4life. Sejak minum teh tersebut Pak Ngah mudah membuang air besar dan badan rasa lebih selesa.

Itu antara catatan testimoni keluarga saya...



Tiada ulasan:

PROGRAM GERAK MESRA:GOTONG ROYONG TAMAN BAHAGIA

Bismillahhirrahmanirrahim. Alhamdulillahirabbilalamin Wassolatuwasola mualaasyrafilmursalin waala alihi wasohbihi ajmain. Assalamualaiku...