Jumaat, 24 Februari 2017

Ucapan Perpisahan

Bismillahhirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt.dan selamat sejahtera. Terima Kasih kepada pengacara majlis, Yang dihormati Tn Pengetua Hj Monsarif bin Hj Kahar, GPK Pentadbiran Hajah Fauziah, GPK Hem Pn Sabariah, GPK Koku En Selamat Maasom. Guru Ketua Bidang, guru-guru dan pelajar sekalian.
       
 Alhamdulillah syukur pada Allah kerana kita masih dipanjangkan umur untuk bersua pada pagi ini. Terima kasih Hajah Fauziah kerana menjemput saya dan mengadakan majlis perpisahan. Malam tadi saya hadir ke asrama untuk majlis meraikan kejayaan Asrama SMKSL di dalam pertandingan ASAT. Pagi ini saya hadir lagi untuk majlis perpisahan dan ptg ini saya akan hadir lagi untuk Mesyuarat Agung PIBG.

Banyak kenangan di sini. Saya sampai di sini tahun 2009 sebagai guru disipilin bersama Tn Haji Abdullah kemudian 2014 saya bertukar ke SPBT dengan Pn Nurhafizah. Kenagan lain bersama Band sekolah cikgu Amy Abu Bakar , Kadet Bomba dan Penyelamat cikgu Md said, Cikgu Hisham. Subjek Matematik Tingkatan 5 terima kasih cikgu Zarina Misri.

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, kehadiran kita disuatu tempat adalah bersifat sementara dan tidak akan kekal selamanya itu adalah lumrah kehidupan. Pertukaran saya ke sekolah rendah adalah suatu yang saya tidak jangkakan sebenarnya.

Di kesempatan ini saya mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Tuan Pengetua Tn Hj Monsarif b Hj Kahar.Semua GPK. Guru-guru, kakitangan sekolah, pekerja dan pengawal keselamatan. Terima Kasih sekali kepada semua.

Sekian. Terima Kasih.

Tiada ulasan:

PROGRAM GERAK MESRA:GOTONG ROYONG TAMAN BAHAGIA

Bismillahhirrahmanirrahim. Alhamdulillahirabbilalamin Wassolatuwasola mualaasyrafilmursalin waala alihi wasohbihi ajmain. Assalamualaiku...